dimecres, 7 de desembre del 2016

Projecte GIMP

Primer de tot vaig pensar en un lloc famos a on em poses posr i vaig decidir que la torre Eiffel seria el lloc, vaig buscar a internet una imatge a on es veies be la torre Eiffel i la vaig guardar al escriptori. Desprès vaigentrar al meu Instagram i vaig per una captura a la meva imatge amb el Joseluis. Tot seguit vaig obrir la meva imatge amb el Joseluis i vaig retallar-me nomès a mi amb la eina de selecció lliure, tot seguit vaig crear una nova capa amb la meva selecció (es a dir el meu cos) i vaig posar la capa de la imatge de la torre Eiffel. Vaig fer que la capa de la meva imatge amb el Joseluis no es veies i que la que era unicament el meu cos estigues a dalt de tot. Vaig girar-me de costat amb la eina capgira i desprès vaig posar el meu cos mes clar amb la eina de ferro roent i vaig posar el fons mes fosc amb la mateixa eina i desprès vaig moure la meva imatge al mig i vaig posar-la mes petita amb la eina escala la capa. I això es tot.







   


 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada