dimecres, 26 d’octubre del 2016

Projecte Inkscape

 

Aquest el meu logotip:

Per fer-lo vaig crear una el·lipse i la vaig pintar de negre, tot seguir vaig crear un espiral i el vaig pintar amb un degradat vermell, vaig modificar el degradat per a que quedes mes fluix, vaig pintar el contorn amb un blau fosc que es notes bastant. Desprès vaig col·locar la espiral dins de la elipse. Tot seguit vaig col·locar estrellas, des de una mes gran i anant-la fent cada cop mes petita. Tot seguit vaig crear dos P i les vaig ficar una de color blau i una de color verd, i la de color blau la vaig girar. I dons em va quedar així.

 

  Aquest es el meu títol, el nom es Portafoli Pau Itxart, per fer-lo vaig crear lletra amb la eina de objectes de text. Desprès de aixo la vaig ampliar(la lletra) i la vaig pintar per dintre amb un degradat, una part de color blau i l'altre de color vermell. Desprès nomes vaig tocar el meu nom. Vaig pujar la meva lletra P i la lletra I, vaig prémer alt i amb les fletxes vaig pujar tota la paraula i desprès vaig baixar tota la paraula excepte la P i la I.

Aquest es el meu fons, com el vaig crear: 1r de tot vaig dividir el fons en 2, desprès el vaig pintar de tronja i negre. Tot seguit vaig crear espirals amb la eina crea espirals. Tot seguit el vaig pintar de verd i li vaig posar un degradat radial i li vaig pintar el contorn de negre. Tot seguit el vaig duplicar, vaig col·locar-los un al reves de l'altre i vaig crear un quadrat, el vaig pintar de tronja i li vaig ficar un degradat normal, el vaig col·locar entre espiral i espiral. Desprès vaig agafar els dibuixos de la pràctica 17 els vaig copiar i els vaig posar a la part negre.













 











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada