dijous, 27 d’octubre del 2016

Inkscape

La primera pràctica que explicare es la numero 17: Fes el Felip. Vaig crear 3 circunferencies i 1 elipse i les vaig colocar com a el dibuix estaven posades. Tot seguit li vaig posar les lineas de adalt del ull i li vaig pintar la elipse del ull de groc, vaig crear líneas i li vaig colocar sobre del ull. Desprès vaig pintar-li la cara de rosa i la peca de negre. Tot seguit vaig fer-li les potes crean líneas. El segon punt de la pràctica era crea un ninot que vulguis. Vaig fer una circumferència gran i despres dos petites que les vaig colocar com a orelles, vaig pintar les orrelles i la cara de groc, tot seguit li vaig fer dos cercles i els vaig colocar de vermell i les vaig colocar com a ulls, i dins dels ulls vaig focar dos petites circunferencies de blanc i ho vaig posar d'intre de l'ull. Vaig crear un rectangle de un color groc mes fort i ho vaig posar a on niria el nas, vaig crear-li els orificis del nas amb 2 quadrats de color negre i els vaig colocar dins del nas. Desprès amb les corbes de Bézier vaig crear la boca i la vaig pintar de vermell. Tot seguit vaig crear les potes amb la eina usada anteriorment.

 

 

Ara explicare el exercici número 21: adapta un text a la línia. Primer de tot vaig crear un text, vaig posar la lletra UnPilgi. Vaig crear una línea i vaig seleccionar la eina: Text/Posa en el camí i despres vaig moure de lloc el text. No vaig eliminar la línea perquè vaig pensar que quedava millor amb ella.

Ara vaig a explicar la pràctica numero 20: primer de tot vaig crear la paleta  amb la eina de corves de Bézier. Tot seguit vaig crear el text i el vaig posar dins de la paleta (que la vaig pintar de un gris fort).

 

Aquesta es la practica numero 9. Per crear-la vaig crear quadrats i rectangles i els vaig colocar de la mateixa manera com estavan colocats a la imatge i tot seguit els vaig pintar des de un vergell mes fort a un vermelll mes fluix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada