dijous, 15 de setembre del 2016

Presentació

Hola, em dic Pau Itxart. Tinc 15 anys i visc a Vilassar de Mar. Tinc dos germans grans, un es diu Roc i té 25 anys i l'altre es diu Nil i té 22 anys, tinc dues iaies, una de 85 anys i l'altra de 74 anys. Tinc 4 cosins, dos de Mataró i dos de Vilassar. Els de Vilassar van el Pere Ribot, un es diu Jaume Itxart i té 15 anys i l'altre té 13 anys i es diu Gina Itxart, els dos de Mataró es diuen Bernat Fransesch i té 14 anys i l'altre es diu Quim Fransesch i té 10 anys. Tinc un gos i un gat. Faig 4rt d'ESO a l' institut Pere Ribot a la classe de 4rtC. Jugo a futbol sala al club San Joan de Vilassar. Vaig a una acadèmia d'anglès els dimarts i els dijous. En tota la meva vida he practicat diversos esports: futbol, tenis, pàdel, caiac i hípica. Faig classes d'optometria per poder concentrar-me més fàcilment. En el meu temps lliure m'agrada molt estar amb els meus amics i mirar una serie per "Netflix", que es diu Weeds. També m'agrada molt jugar a la Play Station, sobretot al Fifa.                                                                        
                                                                                               



        Aquí una foto meva.                I aquí una foto d'alguna cosa que m'agrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada